5 tips για μια αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο

Inbound Marketing

Ο όρος Inbound Marketing αναφέρεται στην δημιουργία και στο διαμοιρασμό περιεχομένου (content) με τον κόσμο – δυνητικούς πελάτες.

Όμως, γιατί Inbound Marketing; Ας δούμε μερικά στατιστικά:

Ευρώπη

Ο συνολικός πληθυσμός της Ευρώπης, υπολογίστηκε το 2016 στον αριθμό των 515,167,446. Από αυτούς, το 412,466,679 είναι χρήστες του internet και οι 247,070,000 έχουν προφίλ στο Facebook.

Ελλάδα

Στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το διαδύκτιο 7,072,534 άνθρωποι, όταν ο συνολικός πληθυσμός του κράτους είναι 10,773,253!

Global – Google

Παγκόσμια, το διαδίκτυο έχει καταφέρει να φέρνει εις πέρας 100 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μήνα, 89,3% των οποίων γίνονται αποκλειστικά από την Google. Τα 81,17 δισεκατομμύρια των χρηστών είναι μοναδικοί και οι περισσότεροι από τους μισούς, κάνουν χρήση από το κινητό τους τηλέφωνο!

Facebook

Δεν θα μπορούσαμε να το παραλείψουμε, εφόσον κάθε μήνα κερδίζει 500,000 νέους χρήστες Διόλου ευκαταφρόνητο το νούμερο. Ο μέσος όρος των φίλων κάθε προφίλ κυμαίνεται από 200-338 άτομα. Ένας καλός αριθμός, αν αναλογιστεί κανείς την εκθετική αύξηση που παίρνει κάθε δημοσίευση ή προώθηση. Τέλος, υπάρχουν 40 εκατομμύρια ενεργές επαγγελματικές σελίδες από τις οποίες μόνο τα 2 εκατομμύρια πληρώνουν για διαφήμιση.

*Στατιστικά στοιχεία: http://www.internetworldstats.com/ & https://www.brandwatch.com

Μετά από τα παραπάνω, ακόμα να πιστέψεις στην αναγκαιότητα της ύπαρξης σου στο διαδίκτυο και της σωστής τοποθέτησης της επιχείρισης σου σε αυτό? Ας δούμε λοιπόν, 5 βασικούς κανόνες που πρέπει να έχεις κατά νου, για την σωστή και αποδοτική παρουσία σου online.

#1: Ο σχεδιασμός της αρχικής σου σελίδας!

5 tips για μια αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο

Η αρχική σου σελίδα είναι ότι η βιτρίνα σου στην επιχείρηση σου. Σχεδιάζοντας σωστά μια αρχική σελίδα, δίνεις μια καλή και ολοκληρωμένη πρώτη εντύπωση. Συγκέντρωσε τις ζουμερές και βασικές σου πληροφορίες, χωρίς να κουράζεις, ή να μπερδεύεις τον επισκέπτη. Κάνε εύκολη την περιήγηση στην πρώτη σου σελίδα, δίνοντας τακτοποιημένα τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ταυτότητα της εταιρείας σου, τα προϊόντα σου, τα στοιχεία επικοινωνίας και ότι άλλο θεωρείς ότι είναι σημαντικό. Μην υπερβάλλεις, και απέφυγε τα μακριά scroll down. Χρησιμοποίησε το λογότυπο σου και όμορφες εικόνες και αν το αντικείμενο σου είναι πολύπλοκο, ¨ζωγράφισε” το με χρηστικές συμβουλές.

#2: SEO

5 tips για μια αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο

Αν οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να βρουν την σελίδα της επιχείρησης σας, τότε δεν θα την βρουν ούτε οι πελάτες σας. Ενώ η πλειοψηφία των χρηστών αναζητούν στο διαδίκτυο για προσφορές και ευκαιρίες, πολύ λίγοι είναι εκείνοι που θα ψάξουν βαθύτερα και εντατικότερα. Κακά τα ψέματα: Το να βρίσκεσαι στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, είναι ένα σημαντικό θέμα, αν θέλεις να δεις αποτέλεσμα.

Τι θα πρέπει να προσέξεις; Επιγραμματικά και γρήγορα:

  • URL. Στο URL θα πρέπει να περιγράφεις πολύ σύντομα τι κάνεις και να περιέχεται λέξη κλειδί.
  • Ο τίτλος της σελίδας. Αναφερόμαστε στο H1, τον κεντρικό τίτλο της κάθε σελίδας σου. Και εκεί, καλό θα ήταν να περιλαμβάνεται λέξη κλειδί αλλά και μια πλήρη, σύντομη περιγραφή του περιεχομένου.
  • Description. Χρησιμοποιήσε μια στοχευμένη περιγραφή, που θα ακολουθεί τον τίτλο σου στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Όλα τα κείμενα, θα πρέπει να έχουν την δική τους περιγραφή, περιεκτική και σύντομη.
  • Χρησιμοποιήσε λέξεις κλειδιά, αλλά να μην το παρακάνεις. Καλό είναι να είσαι στοχευμένος και ουσιαστικός στην χρήση τους, σε κάθε σημείο. Θυμήσου! Κάθε σελίδα είναι διαφορετική, για αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιείς τα αντίστοιχες λέξεις σε κάθε σημείο και όχι όλες μαζί, παντού!

Διάβασε επίσης:

7 εύκολα SEO βήματα για μικρές επιχειρήσεις

#3: Blogging

5 tips για μια αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο

Μιλώντας για blogging, αναφερόμαστε φυσικά στο content! Χρησιμοποιώντας σωστά και οργανωμένα τις δημοσιεύσεις στο site η στα social media ή και στα δύο βοηθάς στην δημιουργία πληθώρας λέξεων κλειδιά και φυσικά, αναπτύσσεις την σχέση σου με το κοινό. Υπάρχουν 4 κανόνες που θα πρέπει να θυμάσαι σχετικά με το περιεχόμενο που θα δημιουργήσεις:

  1. Συχνότητα. Θα χρειαστείς 3 αναρτήσεις εβδομαδιαίως για να έχεις καλά αποτελέσματα. Άλλωστε, τα ενδιαφέροντα αλλάζουν, το θέματα είναι πολλά και το κοινό θέλει να μαθαίνει χωρίς να ψάχνει.
  2. Μοναδικότητα. Ιδανικά θα πρέπει να βρεις την ειδίκευση σου και να την προβάλεις. Μην ξεχνάς, 600-1000 λέξεις, είναι αρκετές για να μοιραστείς τις γνώσεις σου με το κοινό σου, χωρίς να γίνεις… βαρετός.
  3. Παραπομπές. Φυσικά και δεν είναι εφικτό να δημιουργείς αυτή την ποσότητα των άρθρων. Χρησιμοποίησε σχετικά με το αντικείμενο σου άρθρα, αλλά μην ξεχάσεις να βάλεις το link από όπου τα πήρες. Επίσης χρησιμοποίησε link παραπομπής σε δικά σου άρθρα μέσα στο ίδιο του το site.
  4. Engaging. Ένα σωστό και μοναδικό περιεχόμενο είναι ένα καλό κίνητρο για τους ακολούθους σου να εξακολουθήσουν να είναι πιστοί, αλλά χρειάζεται και παρότρυνση. Χρησιμοποίησε share buttons για να τους βοηθήσεις να μοιραστούν το άρθρο σου με τους φίλους τους. Ρώτησε τους αν τους αρέσει ή δεν τους αρέσει κάτι. Χρησιμοποίησε emoticons και δώσ’ τους την δυνατότητα να εκφραστούν μέσα στα comments.
  5. #4: Social Media

    5 tips για μια αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο

    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν, μοιράζονται, σχολιάζουν και δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες τους. Έρευνες έδειξαν ότι όσοι χρησιμοποιούν τα social media 6 ώρες την εβδομάδα, έχουν κερδίσει 52% περισσότερους δυνατούς ακόλουθους.

    Σκέψου σοβαρά ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης ταιριάζουν με το κοινό σου. Αν ο χρόνος σου είναι περιορισμένος, αρκέσου σε 1-2 μεγάλα apps έτσι ώστε να κάνεις σωστά τη δουλειά σου χωρίς να χαθείς. Φτιάξε όμορφο προφίλ, με σωστές φωτογραφίες και πληροφορίες. Παρακολούθησε την κίνηση τους και postαρε. Ανέπτυξε την κινητικότητα τους με ερωτήσεις, διαγωνισμούς, προτάσεις κοκ. Μην ξεχνάς: ΑΥΤΟ είναι το μέσο επικοινωνίας σου με τους πελάτες σου! Εκμεταλλεύσου το!

    #5: Landing Pages

    5 tips για μια αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο

    <Ένα από τα σημαντικότερα θέματα στην αξιολόγηση του site σου από τις μηχανές αναζήτησης. Έλεγξε σε όλες τις σελίδες σου, την ταχύτητα που "φορτώνουν", την σχετικότητα του περιεχομένου τους με τον τίτλο που φέρουν, τις φωτογραφίες σου.Θυμήσου ότι το site σου θα πρέπει να είναι λιτό, εύκολο και οργανωμένο έτσι που να βοηθά τον χρήστη να καταλάβει, χωρίς προσπάθεια. Πάρε χαρτί και στυλό, και επισκέψου την σελίδα σου σαν πελάτης. Υπάρχει κάποιο σημείο που είναι αδιάφορο; Βρήκες ασάφειες; Είναι τόσο αργό που θέλεις να το κλείσεις; Πάρε τις σημειώσεις και πήγαινε στον developer σου για διορθώσεις!

    Αρκετή τροφή για σκέψη με την έναρξη του νέου έτους. Οργανώσου λοιπόν και μη διστάσεις να ρωτήσεις!