Χρησιμοποιώντας τις συμβουλές του ίδιου του Facebook και της εμπειρίας μας, θα σε βοηθήσουμε να μάθεις τον τρόπο να στήσεις μια διαφημιστική καμπάνια για την επιχείρηση σου, σωστά και αποτελεσματικά.
Προσδιόρισε τους στόχους σου
Χτίζοντας το Brand awarness
Αρχικά θα πρέπει να ξέρεις τι ζητάς και ποιοι είναι οι στόχοι σου σαν επιχείρηση. Θα ήταν σωστό να δημιουργήσεις post στα οποία θα μιλάς για αυτήν, πως προέκυψε, πως εξελίχτηκε. Θα ήταν φρόνιμο επίσης να παρουσιάσεις το προσωπικό σου στους υποψήφιους πελάτες σου. Ενημέρωσε λεπτομερώς για την τοποθεσία σου, το ωράριο σου και τα στοιχεία επικοινωνίας σου.
Για παράδειγμα, μια διαφήμιση θα μπορούσε να παρουσιάζει συνοπτικά την ιστορία της επιχείρησης, το προσωπικό της και τον ιδιοκτήτη της, τα προϊόντα της και να επισημαίνει τις αξίες των ανθρώπων που την στελεχώνουν. Χωρίς να πουλάει τίποτα συγκεκριμένο.
Συνοψίζοντας, μια καμπάνια στο Facebook, θα πρέπει να έχει οριοθετημένους στόχους. Τι θέλεις να πετύχεις με αυτήν; Σε ποιον απευθύνεσαι; Τι ακριβώς θέλεις να γνωστοποιήσεις;
Οδηγώντας τους πελάτες στο κατάστημα σου
Για να προσελκύσεις κόσμο στο κατάστημα σου θα πρέπει να τους δώσεις ένα λόγο να το κάνουν. Εκπτώσεις, προσφορές, εποχιακά events κ.α. είναι εξαιρετικοί τρόποι για να το πετύχεις αυτό. Χρησιμοποίησε το Local Awareness και γίνε ευρύτερα γνωστός στους ανθρώπους της περιοχής σου. Αύξησε τις πιθανότητες να δημιουργήσεις νέο πελατολόγιο, κάνοντας σαφές και ευδιάκριτο το που είσαι και δίνοντας τους ένα πραγματικά καλό λόγο να έρθουν σε εσένα.
Κατανόησε το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι
Μάθε ποια είναι τα χόμπι τους,τι τους εμπνέει, τι τους διασκεδάζει. Χώρισε το κοινό σου σε ομάδες και μίλησε στην κάθε ομάδα με βάση τα δικές της ιδιαιτερότητες. Εξήγησε τους γιατί η εταιρεία σου είναι σημαντική για αυτούς.
Για παράδειγμα, μια εταιρεία που εμπορεύεται ρουχισμό, μπορεί να προβάλει παράλληλα πολλές καμπάνιες: μια για τους άντρες, μια για γυναίκες και μια για παιδιά. Ή ακόμα θα μπορούσε να το κάνει πιο ειδικευμένο και να έχει μια διαφήμιση για άντρες που προτιμούν casual Και μια για άντρες του street fashion. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να διαχωρίσει και το γυναικείο του κοινό.
Προσδιόρισε το προϊόν σου
Αποφάσισε που θέλεις να εστιάσει το κοινό σου με τη διαφήμιση. Σκέψου ένα conccept που θα δέσει όλες σου τις διαφημίσεις σε μια. Η θεματική σου ενότητα μπορεί να είναι προϊοντική, μπορεί να είναι η ιδέα, ακόμα και το design της καμπάνιας σου. Αυτός είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσεις και να προβάλεις μαζικά την μοναδικότητα της επιχείρησης σου.