Παπαδάκης SM

Η αλυσίδα καταστημάτων Παπαδάκης Σουπερ Μάρκετ δραστηριοποείται στον τομέα του λιανεμπορίου από το 1989 στην τοπική κοινωνία του Ρεθύμνου.

ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Corporate

  • Clean code
  • SEO optimized
  • Responsive Design ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα με τη συσκευή που προβάλλεται
  • Speed Optimization για ταχύτατους χρόνους φόρτωσης
  • Digital Marketing

Παπαδάκης SM

Η αλυσίδα καταστημάτων Παπαδάκης Σουπερ Μάρκετ δραστηριοποείται στον τομέα του λιανεμπορίου από το 1989 και κατέχει εξέχουσα θέση στην τοπική κοινωνία του Ρεθύμνου.

Στην προσπάθεια της εταιρείας για την ανάπτυξη του διαδικτυακού της τόπου, μας εμπιστεύτηκε αναθέτοντας μας για την κατασκευή και την υλοποίηση ιστοσελίδας. Τα χαρακτηριστικά του project έχουν να κάνουν με την προβολή της αλυσίδας αλλά και την άμεση ενημέρωση των πελατών της για τις τρέχουσες προσφορές. Δημιουργήθηκε μηχανισμός για την εύκολη εισγωγή φυλλαδίων προσφορών και την ρεαλιστική τους παρουσίαση στον επισκέπτη. Επίσης δημιουργήθηκαν αυτοματισμοί για άμεση προώθηση στα social των καταχωρήσεων της ιστοσελίδας. Προσθέσαμε και δυνατότητα συλλογής ηλεκτρονικών διευθύνσεων των ενδιαφερόμενων επισκεπτών ώστε να ξεκινήσει να δημιουργείται η βάση μια ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής και προώθησης, η οποία θα περιέχει και την αποστολή ενημερωτικών δελτίων.

Η ιστοσελίδα αναπτύχθηκε πάνω στην πλατφόρμα WordPress και ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στη φιλική εμπειρία του χρήστη, στην ταχύτητα φόρτωσης καθώς και στη προσβασιμότητα ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Το περιεχόμενο είναι πλήρως δυναμικό και το διαχειριστικό του περιβάλλον είναι ειδικά διαμορφωμένο ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί και ο πιο αρχάριος χρήστης.

Η διαδιακτιακή παρουσία ενισχύθηκε, εκτός από τα ήδη υπάρχοντα social profiles, με τις αναβαθμίσεις των καταχωρήσεων στο στο Google My Business, οι οποίες θα συμπληρώσουν δυναμικά την εμφάνιση της επιχείρησης στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων.

Μακροπρόθεσμος στόχος είναι η ιστοσελίδα να αποτελέσει ένα εργαλείο άμεσης ενημέρωσης των πελατών για τις διαθέσιμες προσφορές καθώς και η δημιουργία μιας “κοινότητας” η οποία θα είναι η βάση μελλοντικών εφαρμογών οι οποίες θα ολοκληρώσουν το εγχείρημα της ιστοσελίδας. Ο κλάδος του λιανεμπορίου διακαέχεται από πολύ μεγάλο ανταγωνισμό και ο απώτερος στόχος είναι η αύξηση της εμπιστοσύνης και της έγκαιρης ενημέρωσης των πελατών καθώς και μία αντιστάθμιση των εξόδων για τις διαφημιστικές καμπάνιες, μέσα από στρατηγικές ενέργειες.